Новий BMW X5

Новий BMW X5

Концерн BMW Group представляє довгоочікувану новинку в сегменті SAV - абсолютно новий BMW X5. У своєму четвертому поколінні родоначальник модельної гами BMW X зберігає інноваційну перевагу і залишається ідеальним втіленням філософії SAV, дозволяючи отримувати справжнє задоволення від водіння на будь-якому дорожньому покритті. Як і його попередники, BMW X5 буде проводитися на заводі BMW Group в американському Спартанбурзі.

Концерн BMW Group представляє довгоочікувану новинку в сегменті SAV - абсолютно новий BMW X5. У своєму четвертому поколінні родоначальник модельної гами BMW X зберігає інноваційну перевагу і залишається ідеальним втіленням філософії SAV, дозволяючи отримувати справжнє задоволення від водіння на будь-якому дорожньому покритті. Як і його попередники, BMW X5 буде проводитися на заводі BMW Group в американському Спартанбурзі. Світова прем'єра новинки відбудеться в листопаді і стане кульмінацією тріумфального року для модельної лінійки BMW X, яка в 2018-м поповнилася спортивними кроссоверами BMW X2 і BMW X4.

Новий BMW X5 став ще більш універсальним, комфортабельним і динамічним завдяки новим двигунам і системам шасі. Новинка отримала восьмициліндровий двигун V8 у версії BMW X5 xDrive50i, а також - вперше для моделі BMW X - пневмопідвіску передньої і задньої осі, інтегральне активне рульове управління і спеціальне внедорожне оснащення. Набір систем допомоги водієві розширився і тепер включає Асистент водіння Professional і Асистент парковки Plus, в який входить Асистент руху заднім ходом. Нарешті, в новому BMW X5 дебютує система BMW Live Cockpit Professional (входить в стандартну комплектацію), що дозволяє ще більш точно налаштувати центральний дисплей і приладову панель під індивідуальні потреби водія.

Новий дизайн вказує на грунтовність і статус.

BMW X5 четвертого покоління отримав нові пропорції, які наділяють його значним зовнішнім виглядом і вражаючим простором в салоні. Колісна база новинки становить 2975 мм, що на 42 мм більше, ніж у попередника. Автомобіль також став довшим на 36 мм (до 4922 мм), ширше на 66 мм (тепер 2004 мм) і вище на 19 мм (до тисячі сімсот сорок п'ять мм). BMW X5 зберіг характерні риси SAV, але його прагматичний дизайн - чисті поверхні і точні лінії, що підкреслюють надійність, грунтовність, і статус автомобіля - абсолютно новий.

Головним візуальним елементом передньої частини BMW X5 є характерні масивні решітки радіатора з єдиним обрамленням. У стандартній комплектації новий BMW X5 оснащується світлодіодними фарами, а в якості опції можна додати адаптивні світлодіодні фари з системою управління дальнім світлом BMW Laserlight.

Точно вивірена плечова лінія, що тягнеться через весь кузов уздовж ручок дверей до світлодіодних задніх ліхтарів, створює рельєфний образ новинки. Тривимірна конструкція скляних корпусів ліхтарів надає їм структуру і об'єм. Версії xLine і M Sport нового BMW X5 будуть виділятися додатковими виразними деталями інтер'єру і екстер'єру. В якості опції і вперше для BMW будуть доступні 22-дюймові легкосплавні диски. З моменту старту продажів для автомобіля також будуть пропонуватися опції BMW Individual.

Чіткий дизайн і ексклюзивна атмосфера в інтер'єрі.

Чітка структура приладової панелі і центральної консолі BMW X5 створюють відчуття небувалого простору. Високе положення сидінь, новий дизайн приладової панелі і інноваційна концепція взаємодії з даними дозволяють водієві повністю контролювати ситуацію на дорозі. Пасажири на передніх і задніх сидіннях неодмінно оцінять простір і ексклюзивну атмосферу. В оформленні інтер'єру використовуються ретельно відібрані матеріали найвищої якості, включаючи новий варіант обробки шкірою Vernasca вже в стандартному виконанні. Неповторний затишок і комфорт в поїздці створюють панорамний скляний дах Sky Lounge, багатофункціональні сидіння, охолодження і підігрів підстаканників, а також особливе освітлення в салоні, аудіосистема Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound * і розважальна система для задніх пасажирів Professional з сенсорними екранами 10,2 ' *. Стильним доповненням стане скляне виконання окремих елементів управління.

Об'єм багажного відділення складає 645 л. При необхідності його можна збільшити до 1860 л за допомогою складної в співвідношенні 40:20:40 спинки заднього сидіння. В якості опції можна замовити сидіння третього ряду для двох пасажирів *. Двосекційні багажні двері забезпечують зручність при навантаженні. З системою комфортного доступу, доступною в якості опції, обидві секції відкриваються і закриваються автоматично. Опціональна пневмопідвіска передньої і задньої осі дозволяє зменшити вантажну висоту багажника, а багажну шторку можна опустити на підлогу одним натисканням клавіші *.

Новий двигун V 8 і версія M Performance, доступні з моменту запуску моделі.

З моменту запуску новий BMW X5 буде доступний у версії з силовим агрегатом V8 або з одним з трьох рядних шестициліндрових двигунів. Новий двигун V8, який буде встановлюватися на BMW X5 xDrive50i, видає 462 к.с. і має максимальний крутний момент 650 Нм. BMW X5 у версії xDrive40i отримає шестициліндровий рядний бензиновий двигун потужністю 340 к.с., що розвиває максимальний крутний момент 450 Нм.

Квартет турбокомпресорів дозволяє рядному шестициліндровому дизельному двигуну, розміщеному під капотом нового BMW X5 M50d, розвивати максимальну потужність 400 к.с. і піковий крутний момент 760 Нм. BMW X5 xDrive30d також оснащується рядним шестициліндровим дизельним двигуном, що видає 249 к.с. і 620 Нм.

Оптимальна тяга завдяки інтелектуальному повному приводу BMW xDrive і електронному блокуванню диференціала на задній осі.

Максимальне зчеплення з покриттям, маневреність і курсова стійкість нового BMW X5 забезпечуються завдяки системі інтелектуального повного приводу BMW xDrive. Новітнє покоління цієї системи дозволяє розподіляти крутний момент між передньою і задньою віссю ще більш ефективно в будь-якій дорожній ситуації. Інтелектуальний повний привід BMW xDrive забезпечує пріоритет задньої осі в налаштуваннях поведінки автомобіля в тих випадках, коли водій дотримується динамічного стилю водіння. Електронне блокування диференціала задньої осі, доступне при виборі виконання M Sport або пакета Off-Road, надає автомобілю ще більш спортивний характер. Вирівнюючи в повороті швидкості обертання внутрішніх і зовнішніх коліс, ця функція забезпечує максимальне зчеплення шин з дорожнім покриттям і оптимізує тягу.

Впевненість на бездоріжжі, спортивний характер і комфорт.

Завдяки новим системам шасі BMW X5 впевнено почуває себе на бездоріжжі і демонструє спортивний характер без шкоди для комфорту. Новий SAV вже в стандартній комплектації оснащується системою динамічного регулювання жорсткості амортизаторів Dynamic Damper Control. В якості опції можна вибрати адаптивну підвіску M Professional з активним придушенням кренів і інтегральним активним рульовим керуванням, тепер доступним і для моделей BMW X, які в сукупності забезпечують зразкову керованість і вражаючі динамічні характеристики. Цінителі комфорту можуть вибрати пневматичну підвіску для передньої і задньої осі, що дозволяє змінювати кліренс автомобіля в межах 80 мм за допомогою одного натискання кнопки на центральній консолі або інтерактивного ключа BMW Display Key. Для нового BMW X5 вперше доступний опціональний пакет xOffroad, що надає можливість вибрати один з чотирьох режимів руху. Кожен режим змінює висоту кліренсу, настройки роботи автоматичної трансмісії і інтелектуального повного приводу xDrive, відгуки на натиснення педалі газу і чутливість системи DSC, дозволяючи підлаштувати автомобіль під різні складні покриття, наприклад, пісок, слизьке каміння, гравій або сніг.

Ще більше інновацій, які наближують епоху автономного водіння.

Для нового BMW X5 доступні найсучасніші системи допомоги водієві. Серед них: активний круїз-контроль з функцією Stop & Go, асистент водіння, система попередження про небезпеки при перестроюванні, асистент перестроювання і утримання автомобіля в смузі з активним захистом від бічних ударів. Асистент паркування контролює не тільки рулювання, але також швидкість парковки і гальмування. Ще одне нововведення - асистент екстреної зупинки, здатний сповільнювати автомобіль до повної зупинки, якщо водієві стало погано.

Асистент руху заднім ходом - ще одне підтвердження переваги BMW Group в області автономного водіння. Ця функція дозволяє транспортному засобу рухатися назад по раніше пройденому шляху. Даний асистент забезпечує автоматичне рулювання при русі заднім ходом на дистанції до 80 метрів.

Нова система BMW Live Cockpit Professional вже в стандартній комплектації.

Нова концепція виведення і контролю даних на базі операційної системи BMW 7.0, що дебютує в цьому поколінні BMW X5, відображає інформацію таким чином, щоб водій залишався максимально сконцентрований на дорозі. Завдяки чіткому відображенню і структурування даних, а також дисплеям, що настроюються і персоналізуються. BMW Live Cockpit Professional забезпечує водія необхідними відомостями в потрібний час.

У стандартному виконанні BMW Live Cockpit Professional включає в себе приладову панель і контрольний дисплей (по 12,3 дюйма кожен), які містять інформацію в зручному вигляді. Система дозволяє водієві контролювати різні функції за допомогою кнопок на рульовому колесі, контролера iDrive, сенсорного дисплея, голосового управління або управління жестами. Опціонально доступний вдосконалений проекційний дисплей відрізняється збільшеною діагоналлю (7 × 3,5 дюйма) і поліпшеною графікою, і тепер має можливість відображати більш різноманітний контент.

*очікується з грудня 2018 року